27.10.11

::nak tau tak apa benda yang ajaib?::

selamat petang...
dah makan semua...?
hari ni fyza nak bagitau tentang benda2 yang ajaib kat dunia..=D

(^__________^)

cikgu:murid2..sape yg tahu apakah 7 bende ajaib dalam dunia?

boon kok keong:piramid cikgu..

cikgu:bagus...lagi siapa yg tau..sila bangun..!!!

gopal:taj mahal..cikgu..

cikgu:bagus...lagi....!!!

husin:hati..cikgu..!!!

cikgu:aik..kenapa pulak hati???boleh kamu terangkan pada kelas..???

husin:sbb hati manusia ni..orang x nampak.tapi boleh rasa..kalau hati menangis..xde sape buleh dengar.dalam hati ada macam2 rasa..marah,geram,kecewa,gembira dan macam2 lagi.tuhan ciptakan hati manusia ni sama tp tak serupa.bende2 yg manusia cipta tu bukannya ajaib cikgu..itu cuma tinggalan sejarah lama.sbb manusia hari ni..boleh buat bende2 yg serupa dengan bende2 tu semua.tapi xd sape yg buleh cipta hati manusia..cikgu...!!!



hehe.. ajaib tak hati kita??

saya ada hati...
anda pun ada hati..
hati kita ni unik...
dan pesan fyza..
jom sama2 jaga hati kita...^_^

p/s: sayang kalian... tulus ikhlas dari hati ini..hee~

Wassalam... 

3 comments:

al_hakim said...

ajaib..hhuu

princess said...

memang ajaib . subhanallah . amazing : )

pelangi hafyza said...

mmg ajaib...=)

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers