13.10.11

::mohon untuk terus berdebat! hee~::

selamat malam semua...
yang dihormati pihak kerajaan... barisan pihak pembangkang yang semakin goyah.. para hakim...serta sidang blog sekalian... 
SELAMAT BERSIDANG SEMUANYA..! 
hehe..maaf.. ni semua pengaruh debat ni..

fyza nak cerita tentang pertandingan debat yang berlangsung di maktab fyza sekarang ni...
minggu debat yang sangat meriah...
hari ni dah masuk hari keempat sebenarnya...
peringkat separuh akhir dah berakhir dah pun...

kamu2 pernah tengok pertandingan debat?
mungkin fyza tak pandai nak berdebat..
tp fyza suke tengok...
kerna apa?
sebab debat sangat best...!
masa debat la nk tengok pergaduhan sebenar..hee~

buat pendebat IPG AFZAN...
walaupun kalah..korang dah cuba yang terbaik kan..
mungkin tak ada rezeki...^_*

salah satu buletin debat~

esok...
pertandingan akhir...
antara...

IPG KAMPUS GAYA dan IPG KAMPUS BAHASA MELAYU

dan siapakah yang akan bergelar pendebat terbaik?

jeng..jeng..jeng...

esok fyza sambung cerita ye....

MOHON UNTUK TERUS BERDEBAT!! hee~

p/s: untuk maklumat lanjut.. klik sini

Wassalam..

3 comments:

Diya Edhayaa said...

best sgt tgk debat.. rindu nk tgk dorg debat ag.. gado2 dlm sidang, lua sidang ley lepak sme2 ag..haha.. da la dpt ank2 buah best!! :)

cik nurussalwa said...

siapa menang? siapa menang?
mesti kambus BM ni..
ke tak?

pelangi hafyza said...

wa..x la...
kampus gaya la yang menang...
hee~ x semestinya ip bm menang la wa..

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers