23.10.11

::di sebalik no 2 hari ini::

selamat pagi semua...
salam ahad...
tajuk entry...
di sebalik no 2 hari ini...
kenapa dengan nombor 2?

tadi fyza bukak blog... 
terperasan akan sesuatu...
hari ni...
dah 2 tahun 2 bulan 2 minggu 2 hari fyza berblog..
cantik kan no 2 tu...

dah 2 tahun  lebih fyza berblog...
mungkin ramai tak tahu kewujudan blog ceritera hafyza ni pon..
follower pon tak ramai...
kalau orang lain mungkin dah beribu-ribu follower rasenya...
tapi xpela..fyza menulis hanya untuk diri...
tapi untuk dikongsi bersama anda semua...(^_^)(^_^)

dan kepada yang sudi singgah blog fyza 
terima kasih banyak...
sebab sudi singgah kat blog yang tak seberapa ni...
sebuah blog ceritera hafyza.


ceritera hafyza...
ceritera yang sentiasa mengharap pelangi Ilahi dalam hidupnya...

p/s: sayang kalian..makaseh..^_^

Wassalam...

6 comments:

era kecik said...

wah cantik nombor tu..

teratak hati said...

cantik la no. 2 semua..dah 2 tahun,teruskan berbloging,suka baca entry kat sini..:)

pelangi hafyza said...

memang cantik.. makaseh semua yg sudi singgah..=)

mohd sasuke said...

cantik no tu..hhee

cik nurussalwa said...

ala. dah lewat sehari.
;)
teruskan berblogging sis!
yosh!
:)

pelangi hafyza said...

hehe.. xpela lewat pon...
dh 2 thun..tp x mcm berblog 2 thun pon kan..hee~
thanks wa...=)

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers