31.10.11

::betul ke cinta tu buta?::

selamat pagi...
mungkin ramai antara kita yang sedang bercinta sekarang ni kan...
ramai yang ada pengalaman kan...
korang... betul ke cinta tu buta? butakah cinta?

butakah cinta itu?
siap ada lagu lagi..lagu butakah cinta..

Jika benar cinta itu buta...
Butakah mata ku...
Berkali terluka masih jua... ku merindu...
Apa yang ku inginkan...
Cuma kejujuran dalam perhubungan...

tengok... dalam lagu pon dah menunjukkan yang cinta itu buta...
smpai nk butakan mata sendiri tu.. hee~



cinta kadangkala membuatkan manusia buta...
pesan fyza.. jangan biarkan mata kita buta..
sehingga xdapat menilai yang mana satu kaca dan yang mana satu permata...
cehwah..fyza cakap mcm pakar je kan..hee~ 



kesimpulannya...
cinta Allah confim x buat kita buta...
betul tak?

p/s: hanya sekadar berkongsi...^_^

Wassalam..

3 comments:

al_hakim said...

cinta tak buta..buta tu cinta..erk?haha

azam said...

cinta tak buta, tapi kita terbuta dek cinta

pelangi hafyza said...

hakim: buta itu cinta..? cinta itu buta? sape yg buta ni sbnrnye..hee

azam..ye..btol..

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers