1.11.11

::masa kecik2 dulu::

selamat pagi semua..
masa kecik2 dulu..
mak ngan ayah fyza selalu bawak fyza ngan adik2 g tempat2 ni...

Pantai Punggur

Pantai Punggur ni terletak dekat Rengit, Batu Pahat...
setiap kali balik kampung.. mesti singgah pantai ni...
mase budak2 kan... dapat g pantai pon dah seronok macam pe tah...

Tasik Y..

Tasik Y ni pulak salah satu taman rekreasi di batu pahat...
ada taman permainan yang besar kat situ... kecik2 dulu memang selalu la g sini...
adik2 fyza suka sangat g situ...
pastu mesti minum cendol yg ada kat taman tu...
xpon..adik2 mesti mintak ais krim..hee~

air terjun gunung ledang..

ni mesti ramai yang tahu...
air terjun yang popular kat johor... dulu selalu sangat pergi..sekarang ni bila semua dah besar.. dah tak pergi dah pon...
kadang2 rasa nk kembali masa kecik2 dulu.. seronok je.. kan2?

eh.. teringat zaman kecik2 lak fyza ni...
tu antara tempat yg fyza selalu g masa kecik2 dulu la...
kalo sekarang.. kalau kita tengok tempat2 ni kan.. mesti ada pasangan2 yang duduk berdua2an..kan2...? 
kadang2 tu jauh dari orang... apa diorang buat..fyza pon tak tau..huhu
kalau budak2 kecik tengok kan tak elok..
nanti diorg terikut2 lak...
lagipun Allah tak suka... kan..kan..

masa forum kat maktab hari tu... 
panelis tu tunjuk video remaja2 yang berdua2an kat Tasik Y...
malu la jgk.. batu pahat sebagai contoh kan...


kepada mereka2 yang berdua2an tu..
insaflah..

renung2kan..selamat beramal...^_^

p/s: seorang hamba yang biase.. sekadar berkongsi..

Wassalam...

3 comments:

syahirah said...

pergi mandi air terjun yg sejuk tuh..
rmi2 dgn member se-species..
sgtt shiox :))

teratak hati said...

kenangan mase kecik memang best kan..
saya tag awak,jom view sini:
http://suterasyifa.blogspot.com/2011/11/masa-untuk-membalas-tag.html

pelangi hafyza said...

syahirah: hehe..best2..

teratak hati: hehe.. rase nak kembali zaman kecik..hee...terima kasih tag ye...

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers