18.11.11

::kita hanya merancang::

Assalamualaikum..

selamat petang semua...
alhamdulillah sebab fyza dah habis exam..
alhamdulillah jugak sebab fyza dah selamat sampai rumah tercinta..

sebab cuti dah bermula..
fyza terfikir sesuatu...
apa ye nak buat cuti ni...
kalo boleh nak buat sesuatu yang tak membuang masa..
nak buat sesuatu yang bermanfaat untuk masa depan...



fyza terfikir sesuatu dah dalam fikiran ni nak buat apa...
tp tak boleh bagtau kat sini la..hehe...
takut jadi angan2 kosong...
tapi tak salah kan berangan...
moga apa yang dirancang berjalan dengar lancar..

kita hanya merancang.. namun Allah yang tentukan..

ada sape2 nak bagi cadangan lain kat fyza nak buat apa cuti ni? ^_^

p/s: selamat bercuti kepada rakan2 IPG..

Wassalam..


3 comments:

CikSyazwaniAziz said...

fiza cuti lama mana? carilah kerja sambilan.. dapat pengalaman, best tu.. boleh jdkan kita lebih hargai masa n duit :)

pelangi hafyza said...

cti fyza ngan cti skolah.. xsempat kot nak keje...
sedang fikirkan smting ni..

teratak hati said...

duk je rehat kat rumah sambil buat sesuatu yg berfaedah..

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers