22.12.11

::serius kagum dengan mereka::

Assalamualaikum..

selamat malam..
apa khabar semua...

ye...
saya serius kagum dengan mereka..
dengan sape?

seperti yang semua tahu..
hari ni result PMR telah keluar..
dan secara keseluruhannya,keputusan tahun ini lebih baik dari tahun lepas..
tahniah kepada adik2 yang berjaya ye..
kepada yang kurang berjaya... jangan sedeh ye.. 
perjalanan korang masih jauh.. Spm ada lagi..^^

oh ye.. berbalik semula kepada tajuk entry..
saya kagum kat sape ni..
tadi tengok tv... banyak berita tentang keputusan PMR malam ni..
fyza kagum kepada pelajar2 OKU yang dapat keputusan cemerlang...

seorang pelajar autism dari Terengganu memperoleh 9A..
seorang pelajar yang menggunakan kaki untuk menulis juga mendapat 9A..
bayangkan macam mana dia nak tulis karangan..
nak jawab semua soalan ada tu..
seorang pelajar yang lumpuh pula mendapat 5A..

Subahanallah...mereka juga hebat seperti insan biasa..
seperti insan yang sempurna..
mereka membuktikanbahawa kecacatan fizikal bukan penghalang..
Allah berikan mereka ujian..
namun di sudut lain Allah berikan mereka kejayaan..



akhir kata..
tahniah kepada mereka..
sangat kagum sebenarnya..^_^

p/s: fyza dulu pon tak cemerlang taw..hee..salam sayang..

wassalam..

1 comment:

ahsfantasy24 said...

Alhamdulillah,
autisme pun boleh capai 9a,
harap2tak ada yang menyisihkan
golongan mereka selepas ni :)

Latest Post:
1. Menarik tentang PMR 2011. Menarik?
2. Memang sudah ditakdirkan untuk sementara.

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers