9.12.11

::apa yang lain?::

Assalamualaikum...

selamat pagi semua..
alhamdulillah...sekarang ni fyza dah berada kat Kelantan...
baru je sampai dengan bas pagi tadi..

sebenarnya fyza datang Kelantan ni tuk meraikan majlis kahwin kawan fyza..
dah nak kahwin kamu sahabat~
tahniah2.. fyza ble lagi?
hehe... jangan tanya ok..=P


antara yang lainnya kat Kelantan ni...
mesti ada tulisan jawi pada kebanyakan papan tanda atau papan kedai...

menarik kan....
papan tanda kedai bata pun ditulis dengan tulisan jawi...
kat batu pahat tak ada..~

p/s: kawan nak kahwin, fyza lak rasa seronok..hee

Wassalam..

5 comments:

azam said...

itulah istimewanya..... :)
best la ......lama xbalik kelantan

pelangi hafyza said...

ye..unik..menarik..=)
ni kali ke3 fyza dtg kelantan..

princess said...

wah . fiza , tak pernah nmpk pun . hehe . kelantan pun ain tak pernah pergi . sedih kan : )

Cikgu Fikri said...

huhuhuh..
itu mmg keistimewaan klantan.. :)

pelangi hafyza said...

princess.. jalan2 la kelantan...fyza kalo xde kawan kat sn pon fyza x g

cikgu fikri: huhuhu.. mmg kan..

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers