5.12.11

::macam mana nak cari gambar ikhlas?::

Assalamulaikum...

selamat hari isnin...
salam 9 Muharam...
selamat berpuasa ye pada yang puasa hari ni...

....IKHLAS....
hari ni fyza nk sebut pasal ikhlas...
dalam apa pun perbuatan kita..
yang penting ikhlas...
kalo tak ikhlas.. 
nanti kita pulak dapat dosa sebab buat sesuatu tu bersebab...

selalunya kalo buat sesuatu kita mesti berkira kan...
tak pun..kita pernah merungut ke...
mungkin ada yang mintak ganjaran..
upah la..apa la...
tapi kita lupa.. bahawa nanti Allah sendiri akan bagi ganjaran yang lebih bagi setiap perbuatan kita..(T_T)

jadi..akhir kata...
pesanan dari fyza...
jom sama2 ikhlaskan diri...
sucikan hati..^_^

em.. nk gambar ikhlas untuk letak di post.Tapi tiba-tiba terfikir,macam mana nk mencari gambar ikhlas di web? carilah di dalam hati manusia. ^_^
SubhanaAllah! 

gambar ikhlas tak jumpa...
jumpa gambar bintang... jom senyum macam bintang..hee~

p/s: renungan buat diri sendiri terutamanya..

Wassalam..

5 comments:

liyana mohamad said...

salam perkenalan...
nice topic!
ikhlas ni mcm semut hitam yang berada di atas batu yang berwarna hitam dalam kegelapan malam..

kita xnmpak tapi ianya wujud..sbb tu ia sukar dilihat..
kan..??

al_hakim said...

senyum pun kena ikhlas..kata bintang..hehe

azam said...

:) ikhlas tapi jauh

teratak hati said...

insyaAllah sama2 ikhlaskan hati..

pelangi hafyza said...

liyana: salam perkenalan jugak..
makaseh...ye...
mmg sukar dilihat..sbb ia lahir dari hati..^_^

akim: hehe... pndai akim.. ye..betul...
senyum tp x ikhlas pon x gne..

azam: ye...

teratak hati: insyaAllah..amin..mudah2an..

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers