5.6.11

::cinta itu macam pelangi::

Assalamualaikum...

selamat pagi sahabat~
semua sihat pagi ni? 
harap2 nye semakin sehat la ye..


cinta itu macam pelangi...
kenapa ek fyza cakap macam tu?
jom tengok kat sini..
sebenarnya fyza ada masuk satu segmen perumpamaan cinta..
yang dianjurkn oleh saudara al-hakim ni..

dan tadi fyza bukak lagi blog al-hakim ni..
dan baca entry baru dia...
tajuknye entrynya.. bertemu dengan pakar cinta..
entry tu adalah untuk blogger2 yang dah join segmen perumpamaan cinta tu..

alamak...
blog fyza tersenarai sebagai pakar cinta..?
oppsss.. malunye saya...
maaf.. saya bukan jiwang ye... hehe~~

akhir kata..
kawan-kawan...
cinta itu macam PELANGI ye...


-warna warni pelangi-

p/s: jaga diri.. sayang kalian..

Wassalam...


4 comments:

al_hakim said...

awk mmg kreatif.jiwang?lagu pun pasal cnta ni..cinta pertama..=)

pelangi hafyza said...

hakim..
nape cakap fyza kreatif...?
biase2 je la...
^_*

lagu ni fyza dgr trus suke...
bukan sebab jiwang ye..=))

Cikgu Fikri said...

wah....
betul tu..
cinta itu mcm pelangi.. :)

pelangi hafyza said...

hehe... btol kan??
thanks...=)

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers