1.6.11

::segmen-perumpamaan cinta::

Assalamualaikum..

selamat malam sahabat~ 
malam ni fyza diberi kesempatan lagi untuk join segmen perumpamaan cinta ni..
maaf ye.. jangan salah sangka...
saya bukan jiwang..hee.. ^_*


jom join kawan2.. klik sini ye

Perumpamaan cinta saya:
::cinta itu macam pelangi::

Huraian:
kenapa saya kata cinta tu macam pelangi..?
sebab pelangi ada banyak warna kan..
cinta pon ada banyak warna taw..
warna cinta... cinta tu bukannya merujuk kepada satu cinta je.. 
ada macam2 cinta..
cinta agung antara hamba dengan Allah.. 
cinta suci antara seorang ibu dengan anaknya.. 
cinta antara pasangan lelaki dan perempuan... 
cinta seorang rakan kepada rakan baiknya.. 
cinta persaudaraan sesama Islam.. 
dan pelbagai lagi jenis cinta... 
jadi betul tak kalo sy kata cinta tu macam pelangi...?
*bkn sebab nama saya pelangi hafyza ye..~~

ok..akhirnya... saya nak tag 2 orang rakan..

p/s: cinta tu macam pelangi.. salam sayang pada korang2..

Wassalam..

6 comments:

al_hakim said...

pelangi jugak kan..=P

pelangi hafyza said...

hehe.. x boleh ke? boleh kan? kan2?
cinta itu macam pelangi.=D

Cik Hati said...

Sang pelangi saya sudah pergi... :)

pelangi hafyza said...

pelangi lain akan muncul..=)
insyaAllah

Cik Hati said...

InsyaAllah... :)

pelangi hafyza said...

amin....=)

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers