18.6.11

::keputusan peperiksaan PISMP PS sem 3::

Assalamualaikum...

selamat malam...
nampaknya fyza tak mengantuk lagi.. huhu...

kamu2.. 
nak tau tak... result exam fyza dah leh check tadi...
kepada rakan2 AFZAN yang tak check lagi leh tengok kat sini..

Alhamdulillah...
bersyukur dengan result...
dapat bape? 
jawapannya..biarlah rahsia.. hee~
walaupun tak sebaik sem lepas..
mungkin sem ni tak ada rezeki fyza..
tak apa la.. mungkin Allah simpan rezeki tu untuk benda lain pulak kan..
InsyaAllah...^_^

::senyum2..sebab dah dapat result::

Alhamdulillah...
result dah dapat dah...
sem 4 bakal menjelang beberapa hari je lagi...
(adoi..dah nk balik maktab ek)

kepada semua bakal2 cikgu...
::SELAMAT MENGHADAPI SEMESTER BARU::

P/S: erm..impian nk dapat anugerah sem ni x dapat la..=D

Wassalam...

6 comments:

al_hakim said...

=) semoga lebih berjaya sem depan..doakan saya jugak..

pelangi hafyza said...

hakim.. terima kasih.. insyaAllah..=)
hakim dah dapat result?

Biey said...

mungkin sem nie takde rezeki tapi insyaallah sem depan ada rezeki plak kn.. btw gud lak tus sem depan..

pelangi hafyza said...

biey..btol tu..
thanks ye...=)

gades ain said...

semoga sem depan membawa rezki yang lebih :)

pelangi hafyza said...

ain... terima kasih...=)

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers