19.5.12

::ukhwah takkan hilang::


Assalamualaikum...

cerita hari ni..
cerita di hujung minggu..
bersama mereka ke air terjun Chamang..


hari ni antara hari yang best..
menghabiskan sisa-sisa sem ni yang dah nak tamat pun..
walaupun exam tak habis lagi..=D

nama2 kat pasir memang senang je kita nak tulis,,
pastu senang jugak nak padam semula..
kena air pun ukiran nama-nama tu boleh hilang..

tapi korang..
ukhwah takkan hilang..
moga ukhwah kita berpanjangan sahabat^^


Karena sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

eh..nyanyi lagu upin ipin lak.. hee^^
akhir kata.. sayang kalian semua^^

Wassalam..

4 comments:

Cik_Shiqah said...

ukhwah sgt indah..
jika bertemu dn berpisah kerana Allah..

salam ukhwah :)

pelangi hafyza said...

salam ukhwah jugak cik syiqah^^

KorN said...

memang suke eh tulis nama atas pasir ni... senanye x elok tulis nama atas pasir ni...

pelangi hafyza said...

tak la suke sangat.. bukan selalu pon ukir nama kat pasir ni..
nape tak elok korn?

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers