17.1.12

::berhenti mengejar mimpi yang tak pasti::

Assalamualaikum..

selamat malam..
alhamdulillah..
malam ni berkesempatan untuk mencoret di sini..

korang..
kadang2 orang cakap berhenti dari menggapai bintang di langit..


atau pun.. orang akan cakap..
jangan berangan laahh..
berhenti la dari mengejar mimpi yang tak pasti..

ye..memang lah semua benda di dunia ini tak pasti lagi..
esok pun belum tentu milik kita..
tapi jika kita berusaha.. dan berdoa..
insyaAllah.. apa yang kita inginkan akan jadi kenyataan..
betul tak?

korang.. fyza ada satu keinginan..
keinginan untuk buat sesuatu...
angan2 je dari dulu..
tapi jika tak mula..macam mana nak tau berhasil ke tak kan..
jangan angan2 aje sudah la..^^

contohnya la kan..
kalo korang nak kereta ni kan...
tak boleh hanya dengan angan-angan je taw..
sebab kete ni takkan datang dengan sendiri depan kita taw...
ni contoh je la ye..

jadi apa lagi...
walau apa pun impian kita..
teruskan usaha wahai diri...! ^^

p/s: salam sayang..jaga diri..

Wassalam...

3 comments:

_mauhaha_corner said...

:))
usaha+doa+tawakal..insyallah..

~Filzati Zulkepli~ said...

setuju! kalau Allah dah takdirkan itu milik kita so jgn pernah berhenti doa :)

err tumpang tanya, apa eh tajuk lagu kt blog ni? best sangat

Isma Haneefa said...

ALLAH takkan mengubah seseorang selagi mereka sndiri tak ubah diri...benar, semuanya bergantung pd USAHA!^^

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers