19.8.11

::rempeyek oh rempeyek::

Assalamualaikum...

selamat malam...
fyza tak mengantuk lagi....
rasa lapar la pulak..rasa nk mengunyah.. hee


entry malam ni..
rempeyek oh rempeyek...
tau ke rempeyek tu apa? msti tau kan? 
macam dalam gambar kat atas ni la...
 ni rempeyek kacang tanah taw..

lame dah tak makan... 
sedapp... lagi2 kalau baru lepas goreng...
tapi kalau bulan puasa ni tak boleh nak makan la ye.. hee~
biase nye raya2 je orang buat
tak pun masa kenduri kahwin...tu pon jarang...
semakin hilang kuih2 atau kerepek2 lame kita ni...huhu...

apa2 pon..esok nak buat rempeyek...
hee...nak jgk ke? nak kene tolong buat..=D

p/s: sekian dulu... selamat malam..

Wassalam..




4 comments:

al_hakim said...

tido2...haha

pelangi hafyza said...

nyibuk je..=D

anah samsudin said...

sedap2 :)

kalau time raya , lagi prefer mkn rempeyek mcm ni dari makan kueh raya..hihi :D

pelangi hafyza said...

anah: sedap kan? hehe...
tau xpe..kalo nak.. meh la dtang rumah fyza..=D

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers