10.4.11

::tolong ingatkan saya::

Assalamualaikum..

selamat malam...
apa khabar sahabat~ 
apa kamu2 buat hari ahad ni..?

ceritera hari ahad..
ok..hari ni 
seronok bersama mereka2..
mengisi hari2 di lipis ni..

sahabat.. kamu2.. 
boleh tak tolong ingatkan saya..
tolong ingatkan saya...
ingatkan saya jangan makan banyak..
ingatkan saya jadi budak baik..
ingatkan saya jangan suke kaco orang.. x baik..
ingatkan saya supaya sntiasa mencari redhaNya..
dan lagi satu.. 
inagtkan saya supaya jangan suka msg atau misscall orang.. haha..
yang ni gurau je..

apa2 pon..
tologn ingatkan saya..
dalam apa pun..
dalam segala hal..
andai saya alpa dan leka..
kerna saya hanya insan biasa..
(^_^)(^_*)

Wassalam..




No comments:

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers