13.11.09

United We Stand, Together As One!!

Sosial studies..

ehem2..


United We Stand..Together As One..

Sahabat..
Jika hari ini aku terlalu gembira..
Sedarkanlah ak dgn amaran Allah..
Jika aku bersedih tanpa kata..
Pujuklah aku dgn tarbiah Pencipta..
Jika aku lemah x berdaya...
Ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga..
Jika antara kita ada tembok yang memisahkan..
Ajaklah aku meleraikan segera..
Jika pernah hatimu terluka..
Lupakanlah agar aku berubah..
Jika esok aku lena tanpa terjaga..
Iringilah lenaku dalam kalungan doamu..
Berjanjilah sahabat..
Ukhuwah kita untuk selamanya..

2 comments:

chentaS said...

WAhhhh! kire ni foto tok adiah arijadi aku ar ek?? heheheh! merdeka npk????

pelangi hafyza said...

hehehe... boleh la jgk kalo ko nak..
sori ar sb xde hadiah..
xsmpat nk bg..
maybe next time..hehehe

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers