1.9.09

welcome back to lipis!!!

Assalamualaikum.... erm.. akhirnya fiza selamat pulang ke mktb tercinta ini..hehehe... walopun lmbt smpai, tp alhamdullilah selamat...huhu...

semalam fiza bertolak naik train pukul 10.45pg.. keteapi semalam nmpknya lebih cepatlah dari selalu walopun tiap kali mmg lmbt...hehehe... nak je keteapi fiza trus tertido... sedar2 dah smpai sgamat... pastu terlelap lagi tp lepas sedar dr tido..masih kat sgamat lg... ish3.. ape nk jd ni?? dah 2 jam rupenya kitorg tersadai kat segamat tu..

rupe2nya ada keteapi dari kl yg terbalik kat segamat... bila keteapi fiza lalu kat tmpt kejadian, truk jugak la bile tgok keteapi yg terbalik tu..huhu.. sebab ade dlm 4 grabak yg terkeluar dr landasan... naseb baik lah x jatuh ke gaung...Subhanallah... fiza ada bace surat kahabar td.. ada 17 org yg cedera dan 5 org parah.. ramai jgk kn...huhu...semoga mangsa2 kejadian selamat hendaknya...amin..

walopun smlm fiza smpai di kuala lipis agak lmbt..sepatutnya smpai kul 5 tp fiza smpai kul 7, fiza bersyukur sebab kami semua yg naik keteapi tu selamat smpai..Alhamdullilah..

wslm..

2 comments:

Leenoh said...

Salam Fiza.

Selamat Berpuasa.

Alhamdulillah. keretapi lain yang terbalik.

hafizah said...

wslm...

selamat berpuasa gak...

syukur...bkn train sy yg terbalik...

tp ngeri jgak la...

::saya dan ceritera hafyza::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers